Strona internetowa dla firmy Krabet poświęcona jest prezentacji wysokiej jakości materiałów budowlanych, których produkcją zajmuje się firma. Jak w branży budowlanej stworzyć stronę, która nie tylko zaprezentuje techniczne aspekty produktów, ale też będzie atrakcyjna wizualnie dla użytkownika?
Na podstronach opisujących poszczególne produkty dodaliśmy tabele z danymi technicznymi oraz pliki do pobrania z certyfikatami i deklaracjami właściwości użytkowych.
W nagłówku strony umieściliśmy podlinkowany numer do firmy, który umożliwia szybki kontakt z urządzeń mobilnych. Dla użytkowników komputerów numer widoczny jest cały czas, dzięki temu również mogą oni łatwo znaleźć kontakt do firmy.
Na stronie wykorzystaliśmy kolory czarny i czerwony, które widnieją w logo firmy. Dzięki temu uzyskaliśmy spójność wizualną całej strony.
W zakładce możemy znaleźć mapę z punktami handlowymi, które mają produkty firmy w swojej ofercie. Każdy z punktów ma również swoje dane adresowe i kontaktowe, co ułatwia użytkownikom znalezienie hurtowni najbliżej swojej lokalizacji.
Ostatnia sekcja na stronie (stopka) została wyposażona w adresy zakładu produkcyjnego, siedziby firmy oraz niezbędne godziny otwarcia. Dzięki temu użytkownicy mogą w łatwy sposób odnaleźć informacje, których potrzebują.
Dodaliśmy film związany z branżą budowlaną, który od razu po wejściu na stronę przyciąga uwagę użytkownika i pozwala zrozumieć, na jaką witrynę trafił oraz co na niej znajdzie.
Mogłoby się wydawać, że stworzenie strony dla branży budowlanej będzie trudne, ze względu na dużą ilość technicznych informacji do umieszczenia. Przykład firmy Krabet pokazuje jednak, że taka strona może być zarówno przejrzysta, atrakcyjnie zaprojektowana, ale też funkcjonalna i łatwa w obsłudze, zarówno dla użytkownika jak i właściciela strony.
Poszukiwanie sali weselnej lub przestrzeni eventowej jest często żmudnym procesem i wymaga poświęcenia sporej ilości czasu i pieniędzy na dojazdy, aby móc zapoznać się z danym pomieszczeniem. Wirtualny spacer w tym wypadku jest bardzo komfortowym rozwiązaniem, które pozwala obejrzeć salę bez wychodzenia z domu. Tak jest w przypadku Dworku Stara Cynkownia. Co wyróżnia ten wirtualny […]
Kiedy zwróciła się do nas klientka, prowadząca salę zabaw Koko Planeta Łobuziaków, wyraźnie wyznaczyła nam cel: odświeżenie internetowej obecności. Dotychczasowa strona nie była wystarczająco informacyjna, rozbudowana, atrakcyjna oraz nie spełniała standardów UX/UI. Wyzwaniem było stworzenie nowej, funkcjonalnej witryny, która nie tylko prezentowałaby bogatą ofertę sali zabaw, ale pozwalałaby „wejść do środka” bawialni dla dzieci. Klientce […]
Wykonując stronę dla JJ Energy Group wyzwaniem była przejrzysta prezentacja zakresu usług oraz realizacji wykonanych przez firmę. Stworzyliśmy ich pierwszą stronę www, która pozwoli rozpocząć działania marketingowe w sieci i tym samym pozyskiwać pierwszych klientów z internetu. Co wyróżnia tę stronę internetową? Oferta podzielona na podstrony Usługi zostały podzielone na te dedykowane klientom indywidualnym oraz […]