Czym jest audyt SEO?
Audyt SEO to analiza strony internetowej, której celem jest weryfikacja, czy Twoja strona spełnia następujące kryteria:
- dobrze przygotowana pod względem technicznym
- wartościowe treści
- użyteczność dla użytkowników
- przystosowanie do przeglądania na smartfonach
- zewnętrzne wsparcie, czyli linki, widoczność na mapach Google, widoczność w mediach społecznościowych
Dlaczego audyt SEO jest wartościowy dla Twojej firmy?
- Bezpieczne, szybkie i darmowe narzędzie, które pomoże określić jakie Twoja strona ma braki pod kątem optymalizacji dla wyszukiwarki Google.
- Przeanalizowanie poszczególnych elementów Twojej witryny zajmie kilkadziesiąt sekund. A wyniki pomogą w znalezieniu problemów, które wpływają na niewidoczność w sieci, trudności w przeglądaniu dla użytkownika i dlaczego strona nie pozyskuje leadów od klientów
- Zero kosztów, same korzyści - wyniki dostarczą Ci wiedzę o stronie i możliwościach jej optymalizacji. Wykorzystaj ją aby poprawić wizerunek w sieci i zacząć pozyskiwać klientów z internetu.
Zalety audytu SEO
Wyższa pozycja w Google
Nie daj się zepchnąć na koniec strony z wynikami wyszukiwania! Wyższa pozycja w wyszukiwarce to większa liczbę klientów. Zoptymalizuj swoją witrynę i daj się poznać swojemu potencjalnemu klientowi.
Szczegółowa analiza SEO
W raporcie z audytu otrzymasz dokładnie wyszczególnioną listę priorytetów do poprawy na stronie. Zyskujesz także profesjonalne wskazówki co zrobić aby znaleźć się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Wszystko to napisane prostym, zrozumiałym językiem.
Darmowa konsultacja z doradcą SEO
To co wyróżnia nasz audyt strony, to możliwość konsultacji wyników z doradcą na 30-minutowym spotkaniu online. Dzięki temu, oprócz wyników audytu dostaniesz też wskazówki dotyczące tego, jak skutecznie promować swoją stronę w sieci.
Co zawiera raport z audytu?
Po dokonaniu analizy strony www otrzymasz przejrzysty raport z wyszczególnioną listą elementów na stronie, które wymagają poprawy oraz tych, które są dobrze skonfigurowane. Nasz raport da ci odpowiedź czy twoja strona działa szybko. Z doświadczenia wiemy, że jest to kluczowy aspekt jeżeli chodzi o pozytywny odbiór witryny. Podobne odczucia ma Google, który kładzie wysoki nacisk na prędkość działania stron www, szczególnie na telefonach. Wyniki audytu pomogą zweryfikować czy Twoja strona działa szybko i czy łatwo się ją przegląda na smartfonach. Dodatkowo w raporcie znajdziesz:
- analizę fraz i nagłówków
- analizę ilości treści i meta tagów strony
- analizę zewnętrznego wsparcia, w postaci obecności w mediach społecznościowych czy ilości domen linkujących do witryny.
Chcesz omówić wyniki z naszym doradcą?
Zostaw swoje dane