Poszukiwanie sali weselnej lub przestrzeni eventowej jest często żmudnym procesem i wymaga poświęcenia sporej ilości czasu i pieniędzy na dojazdy, aby móc zapoznać się z danym pomieszczeniem. Wirtualny spacer w tym wypadku jest bardzo komfortowym rozwiązaniem, które pozwala obejrzeć salę bez wychodzenia z domu. Tak jest w przypadku Dworku Stara Cynkownia.
Wirtualny spacer pozwala zapoznać klienta ze swoją ofertą, prezentując mu przykładowy wystrój sali i układ stolików wraz z wyposażeniem.
Klient ma możliwość obejrzenia całej sali – może „przejść się” między stolikami, zobaczyć dostępną ilość miejsca i zapoznać się z każdym detalem od podłogi aż po sufit.
Dzięki wirtualnemu spacerowi po sali klient ma możliwość szczegółowego zaplanowania swojego układu, wystroju i wyposażenia pomieszczenia bez wychodzenia z domu.
Wirtualny spacer po sali weselnej / eventowej to doskonałe narzędzie marketingowe, które pozwala przyciągnąć więcej potencjalnych klientów już na etapie poszukiwań internetowych.
Wirtualny spacer po Dworku Stara Cynkownia to idealny sposób na dodatkową promocję lokalu, ponieważ daje użytkownikowi możliwość obejrzenia pomieszczenia bez konieczności fizycznej obecności. Obejrzenie sali weselnej / eventowej pozwoli zaoszczędzić czas klientowi oraz skrócić drogę decyzyjną.
Skorzystaj z wiedzy naszych specjalistów, którzy zadbają o wizerunek Twojej firmy w sieci oraz pomogą Ci osiągnąć sukces!
Diament J. Goraj to firma specjalizująca się w dystrybucji części zamiennych oraz olejów przemysłowych do agregatów, kierująca swoją ofertę głównie do sektora przemysłowego B2B. Klient zwrócił się do nas z prośbą o modernizację swojej dotychczasowej strony internetowej, która nie spełniała współczesnych standardów UI/UX. Poprzednia wersja strony nie posiadała czytelnego podziału na kategorie produktów, produkty były […]
Wirtualny spacer to sprawdzone narzędzie marketingowe, które pozwala na wirtualne „przemierzanie” pomieszczeń firmy. Uchwycenie charakterystycznych detali oraz kreatywne zaprezentowanie przestrzeni to świetny pomysł na pozostanie w pamięci potencjalnego klienta i wyróżnienie się na tle konkurencji. Tak jest w przypadku Spokey, producenta i sprzedawcy akcesoriów sportowych. Co wyróżnia ten wirtualny spacer? Spójność tematyczna Wirtualne spacer prowadzi […]
Klient, K2ROBOTS, specjalizujący się w automatyce i robotyce, zgłosił się do nas z problemem przestarzałej strony internetowej, która nie oddawała w pełni potencjału ich działalności. Strona nie była wystarczająco funkcjonalna, ani atrakcyjna wizualnie, co wpływało negatywnie na postrzeganie marki oraz jej ofertę. Naszym celem było stworzenie nowej, nowoczesnej strony internetowej, która będzie w pełni odpowiadać […]