Wirtualny spacer to sprawdzone narzędzie marketingowe, które pozwala na wirtualne „przemierzanie” pomieszczeń firmy. Uchwycenie charakterystycznych detali oraz kreatywne zaprezentowanie przestrzeni to świetny pomysł na pozostanie w pamięci potencjalnego klienta i wyróżnienie się na tle konkurencji. Tak jest w przypadku Spokey, producenta i sprzedawcy akcesoriów sportowych.
Wirtualny spacer prowadzi przez różne pomieszczenia Spokey, które współgrają ze sobą tematycznie – kolorystyka, inspirujące napisy na ścianach oraz sprzęt sportowy ukazują całość firmy i jej pracowników jako pasjonatów sportu.
Oprócz prostoty w poruszaniu się za pomocą wirtualnego spaceru po pomieszczeniach, firma dodatkowo umieściła na podłodze kolorowe linie, które prowadzą użytkownika do określonego działu.
Wirtualny spacer po biurze producenta i sprzedawcy akcesoriów sportowych, takich jak Spokey, to skuteczne narzędzie marketingowe, ponieważ umożliwia potencjalnym partnerom biznesowym oraz klientom zapoznanie się z przestrzenią firmy w sposób interaktywny i szczegółowy, bez konieczności fizycznej obecności. Dzięki temu można pokazać profesjonalizm i nowoczesność biura, a także zwiększyć zaangażowanie oraz zaufanie w relacjach biznesowych.
Zajęliśmy się stworzeniem nowej, nowoczesnej strony dla Arhen, by sprostać rosnącym wymaganiom SEO i technicznym. Sprawdź, jak wygląda efekt!
Wybierając kampanię Google Ads, naszym celem było zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności marki oferującej przyprawy i akcesoria.
Naszym zadaniem było zaprojektowanie dynamicznej strony dla Szczyrk Bike Park – miejsca stworzonego dla pasjonatów rowerów enduro. Zobacz efekt!