Wirtualny spacer to sprawdzone narzędzie marketingowe, które pozwala na wirtualne „przemierzanie” pomieszczeń firmy. Uchwycenie charakterystycznych detali oraz kreatywne zaprezentowanie przestrzeni to świetny pomysł na pozostanie w pamięci potencjalnego klienta i wyróżnienie się na tle konkurencji. Tak jest w przypadku Spokey, producenta i sprzedawcy akcesoriów sportowych.
Wirtualne spacer prowadzi przez różne pomieszczenia Spokey, które współgrają ze sobą tematycznie – kolorystyka, inspirujące napisy na ścianach oraz sprzęt sportowy ukazują całość firmy i jej pracowników jako pasjonatów sportu.
Reprezentacyjny sprzęt, który oferuje firma, został wyeksponowany w specjalnym pomieszczeniu, w którym użytkownik może przyjrzeć się mu z bliska.
Oprócz prostoty w poruszaniu się za pomocą wirtualnego spaceru po pomieszczeniach firma dodatkowo umieściła na podłodze kolorowe linie, które prowadzą użytkownika do określonego działu.
W kilku pokojach zamiast pracowników umieszczony został pluszowy miś, który w zależności od danej przestrzeni prezentuje się w inny sposób. To pozwala na pozytywny odbiór firmy przez użytkownika, która kreatywnie podeszła do prezentacji swoich pomieszczeń.
Wirtualny spacer po biurze producenta i sprzedawcy akcesoriów sportowych, takich jak Spokey, to skuteczne narzędzie marketingowe, ponieważ umożliwia potencjalnym partnerom biznesowym oraz klientom zapoznanie się z przestrzenią firmy w sposób interaktywny i szczegółowy, bez konieczności fizycznej obecności. Dzięki temu można pokazać profesjonalizm i nowoczesność biura, a także zwiększyć zaangażowanie oraz zaufanie w relacjach biznesowych.
Skorzystaj z wiedzy naszych specjalistów, którzy zadbają o wizerunek Twojej firmy w sieci oraz pomogą Ci osiągnąć sukces!
Diament J. Goraj to firma specjalizująca się w dystrybucji części zamiennych oraz olejów przemysłowych do agregatów, kierująca swoją ofertę głównie do sektora przemysłowego B2B. Klient zwrócił się do nas z prośbą o modernizację swojej dotychczasowej strony internetowej, która nie spełniała współczesnych standardów UI/UX. Poprzednia wersja strony nie posiadała czytelnego podziału na kategorie produktów, produkty były […]
Wirtualny spacer to sprawdzone narzędzie marketingowe, które pozwala na wirtualne „przemierzanie” pomieszczeń firmy. Uchwycenie charakterystycznych detali oraz kreatywne zaprezentowanie przestrzeni to świetny pomysł na pozostanie w pamięci potencjalnego klienta i wyróżnienie się na tle konkurencji. Tak jest w przypadku Spokey, producenta i sprzedawcy akcesoriów sportowych. Co wyróżnia ten wirtualny spacer? Spójność tematyczna Wirtualne spacer prowadzi […]
Klient, K2ROBOTS, specjalizujący się w automatyce i robotyce, zgłosił się do nas z problemem przestarzałej strony internetowej, która nie oddawała w pełni potencjału ich działalności. Strona nie była wystarczająco funkcjonalna, ani atrakcyjna wizualnie, co wpływało negatywnie na postrzeganie marki oraz jej ofertę. Naszym celem było stworzenie nowej, nowoczesnej strony internetowej, która będzie w pełni odpowiadać […]