Z firmą Arhen współpracujemy od dłuższego czasu, prowadząc dla niej skuteczne działania SEO, dzięki którym strona utrzymuje się na wysokich pozycjach (TOP 3) na kluczowe frazy związane z branżą. W trakcie prowadzonych działań on-site zauważyliśmy jednak, że dotychczasowa witryna zaczyna nie nadążać za aktualnymi standardami – zarówno pod względem wizualnym, jak i technicznym.
Strona była zbudowana na przestarzałym rozwiązaniu, co utrudniało bieżące aktualizacje, wprowadzanie zmian oraz dalszy rozwój serwisu. Kod i struktura strony ograniczały możliwości optymalizacji SEO. Dlatego cieszymy się, że klient zaufał nam również w tym aspekcie – po zapoznaniu się z naszą szczegółową analizą, podjął decyzję o stworzeniu nowej strony internetowej, zbudowanej od podstaw, z myślą o przyszłości.
Projektując nową witrynę, skupiliśmy się przede wszystkim na poprawie wydajności i funkcjonalności, jednocześnie dbając o zachowanie spójnego wizerunku marki, do którego przyzwyczajeni są jej klienci. Istotne było dla nas również to, by nie zmieniać skutecznej ścieżki użytkownika – nowy layout porządkuje treści, ale wciąż prowadzi odwiedzającego intuicyjnie do szukanych informacji.
Zależało nam również na stworzeniu sekcji, które realnie wspierają konwersję – wyeksponowaliśmy najważniejsze informacje, skróciliśmy ścieżkę kontaktu i zoptymalizowaliśmy układ treści pod kątem użytkownika końcowego. Kluczowe dane techniczne zbiorników są dostępne natychmiast, bez konieczności przeszukiwania wielu zakładek
Zadbaliśmy o to, by użytkownik już na pierwszy rzut oka mógł znaleźć to, czego szuka – czy to konkretnego modelu, czy szybkiej formy kontaktu. Wszystko to przekłada się na lepsze doświadczenie użytkownika, większe zaangażowanie oraz realne zwiększenie szansy na zapytania i sprzedaż.
Zależało nam również na stworzeniu sekcji, które realnie wspierają konwersję – wyeksponowaliśmy najważniejsze informacje, skróciliśmy ścieżkę kontaktu i zoptymalizowaliśmy układ treści pod kątem użytkownika końcowego. Kluczowe dane techniczne zbiorników są dostępne natychmiast, bez konieczności przeszukiwania wielu zakładek
Zadbaliśmy też o aspekt SEO: każda podstrona została zoptymalizowana pod kątem widoczności w wyszukiwarce, a architektura informacji została ułożona tak, by wspierać dalszą rozbudowę treści.
Efektem naszej pracy jest nowoczesna, szybka i dobrze działająca strona internetowa. Ale to, co równie mocno nas napędza to przede wszystkim kontynuacja działań SEO i dalszy rozwój obecności marki Arhen w sieci. Cieszymy się, że nasza wieloetapowa współpraca przynosi efekty i jesteśmy dumni, że możemy wspierać klienta w jego dalszym rozwoju online.
Zajęliśmy się stworzeniem nowej, nowoczesnej strony dla Arhen, by sprostać rosnącym wymaganiom SEO i technicznym. Sprawdź, jak wygląda efekt!
Wybierając kampanię Google Ads, naszym celem było zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności marki oferującej przyprawy i akcesoria.
Naszym zadaniem było zaprojektowanie dynamicznej strony dla Szczyrk Bike Park – miejsca stworzonego dla pasjonatów rowerów enduro. Zobacz efekt!