Strona internetowa dla firmy Krabet poświęcona jest prezentacji wysokiej jakości materiałów budowlanych, których produkcją zajmuje się firma. Jak w branży budowlanej stworzyć stronę, która nie tylko zaprezentuje techniczne aspekty produktów, ale też będzie atrakcyjna wizualnie dla użytkownika?
Na podstronach opisujących poszczególne produkty dodaliśmy tabele z danymi technicznymi oraz pliki do pobrania z certyfikatami i deklaracjami właściwości użytkowych.
W nagłówku strony umieściliśmy podlinkowany numer do firmy, który umożliwia szybki kontakt z urządzeń mobilnych. Dla użytkowników komputerów numer widoczny jest cały czas, dzięki temu również mogą oni łatwo znaleźć kontakt do firmy.
Na stronie wykorzystaliśmy kolory czarny i czerwony, które widnieją w logo firmy. Dzięki temu uzyskaliśmy spójność wizualną całej strony.
W zakładce możemy znaleźć mapę z punktami handlowymi, które mają produkty firmy w swojej ofercie. Każdy z punktów ma również swoje dane adresowe i kontaktowe, co ułatwia użytkownikom znalezienie hurtowni najbliżej swojej lokalizacji.
Ostatnia sekcja na stronie (stopka) została wyposażona w adresy zakładu produkcyjnego, siedziby firmy oraz niezbędne godziny otwarcia. Dzięki temu użytkownicy mogą w łatwy sposób odnaleźć informacje, których potrzebują.
Dodaliśmy film związany z branżą budowlaną, który od razu po wejściu na stronę przyciąga uwagę użytkownika i pozwala zrozumieć, na jaką witrynę trafił oraz co na niej znajdzie.
Mogłoby się wydawać, że stworzenie strony dla branży budowlanej będzie trudne, ze względu na dużą ilość technicznych informacji do umieszczenia. Przykład firmy Krabet pokazuje jednak, że taka strona może być zarówno przejrzysta, atrakcyjnie zaprojektowana, ale też funkcjonalna i łatwa w obsłudze, zarówno dla użytkownika jak i właściciela strony.
Zakład Bieżnikowania Opon Lipowa to firma z ponad 40-letnim doświadczeniem w branży bieżnikowania opon ciężarowych. Zgłosili się do nas z potrzebą budowania silnej marki również w internecie. Naszym zadaniem było stworzenie nowoczesnej i funkcjonalnej strony internetowej, która zastąpiłaby starą, przestarzałą witrynę, nieodpowiadającą współczesnym standardom UX/UI. Dotychczasowa strona nie spełniała oczekiwań klientów pod względem łatwości obsługi, […]
Projekt strony internetowej dla firmy Lubie OZE był odpowiedzią na potrzebę stworzenia bardziej funkcjonalnej i informacyjnej witryny. Klient posiadał już stronę, jednak nie spełniała swoich funkcji, ponieważ była niedopracowana, nie pokazywała w pełni usług, a także nie była zgodna ze standardami UX/UI. Klient oczekiwał od Wertui stworzenia strony, która nie tylko przedstawia usługi, ale także […]
Wirtualny spacer po lokalu gastronomicznym to innowacyjny sposób na zachęcenie klientów i zbudowanie przewagi nad konkurencją. Pozwala on na zdalne zapoznanie się z wystrojem, klimatem oraz wyjątkowymi szczegółami, które czynią miejsce atrakcyjnym i godnym odwiedzenia. Wprowadzenie wirtualnego spaceru po Bistro Kastel i ich sali eventowej to nowoczesna strategia przyciągania gości, wyróżniająca lokal na rynku. Dzięki […]