Zgłosił się do nas klient, który jest autoryzowanym dealerem i przedstawicielem marki gokartów Tillotson na terenie Czech i Polski. Tillotson to marka światowa, która swoje oddziały ma w prawie każdym kraju, na każdym kontynencie. Niebieskie gokarty są rozpoznawane przez fanów motosportu na całym świecie.
Jednak nawet zajmując się produktem o światowym zasięgu, bez strony internetowej ciężko o rozwój biznesu. Dlatego też, naszym zadaniem było stworzenie strony Tillotson Czechy, która ma nie tylko informować użytkowników o produkcie, ale przede wszystkim zachęcić do rozpoczęcia przygody i wejścia w świat gokartowych wyścigów.
Pomysł był oczywisty, robimy stronę, której nie powstydziłaby się Formuła 1.
Kolorystyka strony nawiązuje do logo – niebieski i czerwony to dominujące kolory. Zastosowaliśmy elementy graficzne nawiązujące do motosportu. Zależało nam również na pokazaniu gokartów w akcji i dostarczone zdjęcia wyrażają to, co wyróżnia gokarty Tillotson- szybkość, adrenalina, zabawa.
Przygotowując stronę zadbaliśmy, aby była ona responsywna. Dzięki temu mogliśmy zapewnić każdemu użytkownikowi dostęp do wszystkich funkcjonalności strony na różnych urządzeniach. Odpowiednia responsywność ma także ogromny wpływ na jakość strony pod kątem optymalizacji SEO.
Wykonaliśmy udaną integrację z portalem firmowym na Facebooku, co otworzyło nowe możliwości dla fanów motosportu. Dzięki temu użytkownicy mogą w prosty sposób przejść na fanpage firmy i tworzyć społeczność, którą łączy pasja.
Chcieliśmy, aby strona była zarówno informacją o marce i gokartach, jak i źródłem najnowszych informacji dla fanów wyścigów. Umieściliśmy pasek odliczania do najbliższych zawodów, tabele wyników z każdego wyścigu, kalendarz wydarzeń. Każdy kierowca biorący udział w serii Tillotson T4 Cup ma swoją kartę kierowcy.
Zależało nam, żeby strona była ciekawa dla uczestników wyścigów i zawierała wszystkie potrzebne informacje. Stąd bardzo ważne było dla nas umieszczenie statystyk z wyścigów, kalendarza wydarzeń czy licznika czasu do następnych zawodów. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze strony, jaką udało nam się wspólnie stworzyć i cieszymy się na przyszłe plany – w sekrecie powiemy, że właściciel chce w przyszłości rozbudować stronę o sklep internetowy.
Z technicznych aspektów, zadbaliśmy, aby strona była przygotowana do działań pod kątem SEO – zamieszczone przez nas treści są wysokiej jakości, obrazy są odpowiednio zoptymalizowane, zdefiniowaliśmy sitemap oraz plik robots.txt. Wierzymy, że nasze działania pomogą klientowi w pozyskaniu wartościowego ruchu organicznego i odnalezieniu nowych pasjonatów gokartów.
Skorzystaj z wiedzy naszych specjalistów, którzy zadbają o wizerunek Twojej firmy w sieci oraz pomogą Ci osiągnąć sukces!
Zakład Bieżnikowania Opon Lipowa to firma z ponad 40-letnim doświadczeniem w branży bieżnikowania opon ciężarowych. Zgłosili się do nas z potrzebą budowania silnej marki również w internecie. Naszym zadaniem było stworzenie nowoczesnej i funkcjonalnej strony internetowej, która zastąpiłaby starą, przestarzałą witrynę, nieodpowiadającą współczesnym standardom UX/UI. Dotychczasowa strona nie spełniała oczekiwań klientów pod względem łatwości obsługi, […]
Projekt strony internetowej dla firmy Lubie OZE był odpowiedzią na potrzebę stworzenia bardziej funkcjonalnej i informacyjnej witryny. Klient posiadał już stronę, jednak nie spełniała swoich funkcji, ponieważ była niedopracowana, nie pokazywała w pełni usług, a także nie była zgodna ze standardami UX/UI. Klient oczekiwał od Wertui stworzenia strony, która nie tylko przedstawia usługi, ale także […]
Wirtualny spacer po lokalu gastronomicznym to innowacyjny sposób na zachęcenie klientów i zbudowanie przewagi nad konkurencją. Pozwala on na zdalne zapoznanie się z wystrojem, klimatem oraz wyjątkowymi szczegółami, które czynią miejsce atrakcyjnym i godnym odwiedzenia. Wprowadzenie wirtualnego spaceru po Bistro Kastel i ich sali eventowej to nowoczesna strategia przyciągania gości, wyróżniająca lokal na rynku. Dzięki […]