Przepis na sukces: Jak reklama sklepu internetowego z przyprawami osiągnęła ROAS 10?

  • Branża: spożywcza
  • Działania: kampania Google ADS
  • Rodzaj strony: sklep internetowy


Omówimy kampanię reklamową dla firmy oferującej sprzedaż przypraw z całego świata i różnych akcesoriów do wyrobu domowych przetworów. Działania dla firmy prowadzimy już od kilku lat, co pozwala nam precyzyjnie optymalizować kampanie w zależności od potrzeb i sezonowości.

O firmie


Nasz klient to sklep internetowy oferujący szeroką gamę przypraw z całego świata oraz ogromny wybór pozostałych produktów i akcesoriów potrzebnych do wyrobienia domowych produktów np. wędlin, przetworów. Firma dba o wysoką jakość mieszanek przypraw, ciągle dopracowując składniki i poszerzając swój asortyment o nowe produkty.

Wyzwania


Głównym celem klienta było uzyskanie maksymalnego zwrotu z inwestycji w reklamę (ROAS) przy sprzedaży wyselekcjonowanych produktów. Przy kampaniach mamy również na uwadze sezonowość niektórych przypraw i akcesoriów, by zawsze mieć pewność, że są promowane produkty z największym potencjałem sprzedaży.

Założenie kampanii


Wieloletnia współpraca pozwoliła nam na precyzyjne określenie budżetu reklamowego, który zapewniłby optymalne wyniki. Po dogłębnej analizie danych postawiliśmy na kampanie Google Ads z budżetem 3 800 zł miesięcznie. Główny nacisk położyliśmy na kampanie produktowe, do których wcześniej starannie wyselekcjonowaliśmy artykuły.

Wyniki


Dzięki skutecznie przeprowadzonej kampanii, przy budżecie 3 800 zł miesięcznie, wygenerowaliśmy ponad 330 zamówień o wartości 38 tys. zł, co przekłada się na ROAS o wartości 10.

Strategia

Dla tego klienta kampanie Google Ads prowadzimy już od kilku lat. Znamy już sezony, w których wybrane produkty osiągają najwyższą sprzedaż np. ze względu na zbliżające się święta czy sezon na przetwory.

Kluczowym elementem strategii było wykorzystanie kampanii Performance Max, które pozwalają na maksymalne wykorzystanie potencjału reklamowego. Podzieliliśmy ofertę na grupy produktowe, co ułatwiło analizę efektywności poszczególnych produktów. W samej kampanii wyróżniliśmy produkty o najwyższym potencjale do osobnej kampanii, by intensywniej promować je w najlepszym dla nich sezonie.

Efekty


Nasza strategia przyniosła spektakularne rezultaty. W ciągu jednego miesiącu kampania wygenerowała sprzedaż o wartości ponad 38 tys. zł, spełniając założone cele. Kampanie reklamowe w Google ADS pozwalają na uzyskanie znacznej części przychodów dla klienta, co pozwoliło uzyskać bardzo dobry zwrot z inwestycji.

efekt kampanii google ads

Plany na przyszłość

Dzięki skutecznej strategii reklamowej, ciągłym optymalizacjom i elastyczności w dostosowywaniu się do trendów, osiągamy doskonałe wyniki w kampaniach Google Ads. W najbliższych miesiącach planujemy kolejne optymalizacje w kampaniach, budżecie i wizualnych aspektach, aby jeszcze bardziej zwiększyć sprzedaż. 

Zobacz również.

Strona dla producenta powiększonych zbiorników paliwa – zbiornikipaliwa.com.pl

Zajęliśmy się stworzeniem nowej, nowoczesnej strony dla Arhen, by sprostać rosnącym wymaganiom SEO i technicznym. Sprawdź, jak wygląda efekt!

Sprawdź to

Przepis na sukces: Jak reklama sklepu internetowego z przyprawami osiągnęła ROAS 10?

Wybierając kampanię Google Ads, naszym celem było zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności marki oferującej przyprawy i akcesoria.

Sprawdź to

Strona internetowa pełna adrenaliny – Szczyrk Bike Park

Naszym zadaniem było zaprojektowanie dynamicznej strony dla Szczyrk Bike Park – miejsca stworzonego dla pasjonatów rowerów enduro. Zobacz efekt!

Sprawdź to