„Lepsza od Internetu byłaby tylko telepatia”
Każde przedsiębiorstwo, firma, bez względu na swoją wielkość, potrzebuje zaistnieć w Internecie i systematycznie aktualizować dane na temat swojej oferty. Nie bez powodu sieć internetowa jest uznawana za najważniejsze źródło informacji o markach czy nowościach.
Ten fakt obrazują dane liczbowe z 2015 roku, czyli 70% wszystkich Polaków w wieku powyżej 7 lat systematycznie korzystających z przestrzeni wirtualnej.
Przedstawienie wizerunku biznesowego w świecie internetowym jest niełatwym zadaniem, dlatego najlepiej skorzystać z pomocy specjalistów. Przykładowo warto stale zaznaczać swoją obecność poprzez własną stronę internetową, portale społecznościowe oraz rekomendacje swoich Klientów i Partnerów, a także aktualizacje dotyczące firmy.
Michael Dell, amerykański przedsiębiorca i jeden z najbogatszych ludzi na świecie, zawarł swoje motto w następujących słowach: „Lepsza od Internetu byłaby tylko telepatia.” Z jego filozofią zgadzamy się w 100 procentach. :)