Kalendarz 11 marca 2024

Na czym polega audyt strony internetowej?

W pierwszej części audytu strona jest badana przez zewnętrzne, dedykowane analizatory i wskazywane są błędy, które mogą skutkować obniżeniem pozycji strony. Następnie sprawdzana jest widoczność witryny w przeglądarce Google, jej trend w czasie działania strony oraz frazy, na które strona jest widoczna w wyszukiwarce. Przedstawiane są frazy, które już dają ruch na stronie, a także frazy dobrze rokujące (które nie są jeszcze na tyle widoczne w wyszukiwarce, żeby generować ruch). Ostatnią częścią audytu jest analiza UX/UI strony, czyli sprawdzenie, w jakim stopniu witryna jest dostosowana do użytkowników oraz ścieżki klienta.

Zobacz również.

Kalendarz 18 lipca 2024

Jak stworzyć skuteczny landing page: Kompletne wprowadzenie

Strona typu landing page może być skuteczną formą reklamy w sieci. Dowiedz się, jak stworzyć efektywny landing page, który zwiększy konwersję!

Sprawdź to
Kalendarz 12 lipca 2024

4 powody, dla których Twoja strona potrzebuje audytu SEO

Audyt SEO – dlaczego wykonywany regularnie może pomóc w widoczności i wzrostowi odwiedzin Twojej strony internetowej? Przeczytaj!

Sprawdź to
Kalendarz 20 czerwca 2024

Jakie znaczenie ma zrozumienie potrzeb klientów w procesie tworzenia sklepu internetowego?

Czy wiesz, jak ważne jest zrozumienie potrzeb Twoich klientów przy tworzeniu sklepu internetowego? Wejdź i sprawdź, o czym musisz pamiętać!

Sprawdź to