Na czym polega audyt strony internetowej?

W pierwszej części audytu strona jest badana przez zewnętrzne, dedykowane analizatory i wskazywane są błędy, które mogą skutkować obniżeniem pozycji strony. Następnie sprawdzana jest widoczność witryny w przeglądarce Google, jej trend w czasie działania strony oraz frazy, na które strona jest widoczna w wyszukiwarce. Przedstawiane są frazy, które już dają ruch na stronie, a także frazy dobrze rokujące (które nie są jeszcze na tyle widoczne w wyszukiwarce, żeby generować ruch). Ostatnią częścią audytu jest analiza UX/UI strony, czyli sprawdzenie, w jakim stopniu witryna jest dostosowana do użytkowników oraz ścieżki klienta.

Zobacz również.

Jakie są najważniejsze elementy strony głównej?

Z jakich elementów powinna składać się strona główna, by przykuć uwagę klienta i zapewnić wzrost widoczności? Sprawdź!

Sprawdź to

Rola AI w nowoczesnym marketingu cyfrowym

Jaki udział w marketingu cyfrowym ma dzisiaj sztuczna inteligencja i jak wykorzystać ją na swoją korzyść? Poznaj szczegóły!

Sprawdź to

Jak zwiększyć widoczność swojej marki online? – poradnik dla branży medycznej

Dowiedz się, jak skutecznie zwiększyć widoczność marki medycznej online! Sprawdź strategie dla branży medycznej.

Sprawdź to