Na czym polega audyt strony internetowej?

W pierwszej części audytu strona jest badana przez zewnętrzne, dedykowane analizatory i wskazywane są błędy, które mogą skutkować obniżeniem pozycji strony. Następnie sprawdzana jest widoczność witryny w przeglądarce Google, jej trend w czasie działania strony oraz frazy, na które strona jest widoczna w wyszukiwarce. Przedstawiane są frazy, które już dają ruch na stronie, a także frazy dobrze rokujące (które nie są jeszcze na tyle widoczne w wyszukiwarce, żeby generować ruch). Ostatnią częścią audytu jest analiza UX/UI strony, czyli sprawdzenie, w jakim stopniu witryna jest dostosowana do użytkowników oraz ścieżki klienta.

Zobacz również.

Optymalizacja treści na stronie internetowej pod kątem wyszukiwania głosowego – 5 porad

Sprawdź 5 skutecznych sposobów na optymalizację treści pod wyszukiwanie głosowe. Proste zasady, które pomogą Ci zwiększyć ruch na stronie.

Sprawdź to

Jak zoptymalizować stronę internetową kliniki medycznej pod kątem SEO? Poradnik

Jak zoptymalizować stronę kliniki medycznej, by odniosła ona sukces w internecie i przyciągała nowych klientów? Sprawdź!

Sprawdź to

Remarketing w Google Ads w branży beauty – co warto wiedzieć?

Dowiedz się, jak działa remarketing w Google Ads i jak wykorzystać go do skutecznego promowania biznesu beauty.

Sprawdź to