W pierwszej części audytu strona jest badana przez zewnętrzne, dedykowane analizatory i wskazywane są błędy, które mogą skutkować obniżeniem pozycji strony. Następnie sprawdzana jest widoczność witryny w przeglądarce Google, jej trend w czasie działania strony oraz frazy, na które strona jest widoczna w wyszukiwarce. Przedstawiane są frazy, które już dają ruch na stronie, a także frazy dobrze rokujące (które nie są jeszcze na tyle widoczne w wyszukiwarce, żeby generować ruch). Ostatnią częścią audytu jest analiza UX/UI strony, czyli sprawdzenie, w jakim stopniu witryna jest dostosowana do użytkowników oraz ścieżki klienta.
Sprawdź 5 skutecznych sposobów na optymalizację treści pod wyszukiwanie głosowe. Proste zasady, które pomogą Ci zwiększyć ruch na stronie.
Jak zoptymalizować stronę kliniki medycznej, by odniosła ona sukces w internecie i przyciągała nowych klientów? Sprawdź!
Dowiedz się, jak działa remarketing w Google Ads i jak wykorzystać go do skutecznego promowania biznesu beauty.