Wycena, przygotowanie miejsca do wykonania spaceru wirtualnego, takiego jak posprzątanie miejsca zdjęć, podjęcie decyzji czy mają być obecnie ludzie na spacerze, itd. Następnie wykonanie zdjęć sferycznych, złożenie zdjęć w spacer wirtualny i zamieszczenie go na GMF lub stronie www klienta. Jeśli dochodzi do tego interaktywna nakładka, wtedy na etapie składania spaceru dodajemy ją i zamieszczamy punkt menu do spaceru.
Brak wyników z kampanii marketingowych? Dowiedz się, jak uniknąć błędów w strategii i zoptymalizować stronę, by zwiększyć konwersje i przyciągnąć nowych klientów.
Strona bez strategii marketingowej to strata zasobów. Dowiedz się, jak optymalizacja, SEO i zrozumienie odbiorców mogą poprawić Twoje wyniki sprzedaży.
Zwiększ zaangażowanie użytkowników i popraw konwersję dzięki wirtualnemu spacerowi – interaktywnej prezentacji przestrzeni Twojego biznesu.