Przed rozpoczęciem tworzenia sklepu internetowego konieczne jest, aby klient podał nam przykłady 2-3 sklepów, które mu się podobają oraz określił potrzebne dodatkowe funkcje, metody płatności i dostawy. Potrzebujemy też regulaminów i polityk prywatności. Po zebraniu tych informacji zaczynamy od projektu strony głównej, a następnie tworzymy pozostałe podstrony i karty produktów. Dalej zajmujemy się programowaniem, dodawaniem treści i produktów – jeśli klient dostarczy plik CSV, możemy zaimportować produkty za niego. Na końcu sprawdzamy wszystko i uczymy klienta, jak zarządzać sklepem.
Sprawdź 5 skutecznych sposobów na optymalizację treści pod wyszukiwanie głosowe. Proste zasady, które pomogą Ci zwiększyć ruch na stronie.
Jak zoptymalizować stronę kliniki medycznej, by odniosła ona sukces w internecie i przyciągała nowych klientów? Sprawdź!
Dowiedz się, jak działa remarketing w Google Ads i jak wykorzystać go do skutecznego promowania biznesu beauty.