Jak wygląda tworzenie sklepu internetowego?

Przed rozpoczęciem tworzenia sklepu internetowego konieczne jest, aby klient podał nam przykłady 2-3 sklepów, które mu się podobają oraz określił potrzebne dodatkowe funkcje, metody płatności i dostawy. Potrzebujemy też regulaminów i polityk prywatności. Po zebraniu tych informacji zaczynamy od projektu strony głównej, a następnie tworzymy pozostałe podstrony i karty produktów. Dalej zajmujemy się programowaniem, dodawaniem treści i produktów – jeśli klient dostarczy plik CSV, możemy zaimportować produkty za niego. Na końcu sprawdzamy wszystko i uczymy klienta, jak zarządzać sklepem.

Zobacz również.

7 kluczowych elementów skutecznej strony produktu w sklepie internetowym

Dowiedz się, jak stworzyć stronę produktu w e-commerce, która przyciąga, angażuje i konwertuje! 7 sprawdzonych elementów.

Sprawdź to

Jakie są najważniejsze elementy strony głównej?

Z jakich elementów powinna składać się strona główna, by przykuć uwagę klienta i zapewnić wzrost widoczności? Sprawdź!

Sprawdź to

Rola AI w nowoczesnym marketingu cyfrowym

Jaki udział w marketingu cyfrowym ma dzisiaj sztuczna inteligencja i jak wykorzystać ją na swoją korzyść? Poznaj szczegóły!

Sprawdź to