Przed rozpoczęciem tworzenia sklepu internetowego konieczne jest, aby klient podał nam przykłady 2-3 sklepów, które mu się podobają oraz określił potrzebne dodatkowe funkcje, metody płatności i dostawy. Potrzebujemy też regulaminów i polityk prywatności. Po zebraniu tych informacji zaczynamy od projektu strony głównej, a następnie tworzymy pozostałe podstrony i karty produktów. Dalej zajmujemy się programowaniem, dodawaniem treści i produktów – jeśli klient dostarczy plik CSV, możemy zaimportować produkty za niego. Na końcu sprawdzamy wszystko i uczymy klienta, jak zarządzać sklepem.
Dowiedz się, jak stworzyć stronę produktu w e-commerce, która przyciąga, angażuje i konwertuje! 7 sprawdzonych elementów.
Z jakich elementów powinna składać się strona główna, by przykuć uwagę klienta i zapewnić wzrost widoczności? Sprawdź!
Jaki udział w marketingu cyfrowym ma dzisiaj sztuczna inteligencja i jak wykorzystać ją na swoją korzyść? Poznaj szczegóły!