Firma: Xymen
Strona: www.xymen.pl
Branża: dystrybucja zbiorników i przydomowych oczyszczalni ścieków
Data: od 2021 roku
Typ projektu: ADS + SEO + WWW
Klient na samym początku rozmów wyrażał swoje obawy odnośnie marketingu internetowego, które wzięły się z braku efektów działań innej agencji. Klient nie był przekonany, czy chce zaufać następnej firmie, ale nie wiedział także, jakie działania podjąć, aby jego sklep zaczął sprzedawać. Stopniowo zdobyliśmy zaufanie, przedstawiając wyniki z prowadzonych przez nas działań dla innych klientów i już po kilku spotkaniach podjęliśmy współpracę. Działania rozpoczęliśmy od wdrożenia skutecznej kampanii w Google Ads.
Naszym celem było przede wszystkim dotarcie do klientów końcowych z ofertą sklepu i sprzedaż produktów, podkreślenie obecności firmy Xymen na rynku i wzrost konwersji.
Dogłębna analiza słów kluczowych i konkurencji, którą prowadziliśmy podczas trwania kampanii testowej, pozwoliła nam zidentyfikować najbardziej wartościowe frazy i zrozumieć działania innych firm w branży. Nasz zespół stworzył przyciągające reklamy tekstowe i graficzne, które skutecznie pozyskiwały potencjalnych klientów. Śledziliśmy efekty, optymalizowaliśmy reklamy, dostosowywaliśmy strategię działań.
Po kampanii opracowaliśmy dla klienta szeroki, rozbudowany raport wraz z opracowaniem strategii marketingowej. Wynik z kampanii testowej był dla klienta na tyle satysfakcjonujące, że zdecydował się na kontynuację działań w płatnych kampaniach Google Ads.
Zdj 1. Wynik z kampanii testowej Xymen z Google Ads. Źródło: ads.google.com
Prowadzona przez nas kampania CPC w Google Ads okazała się sukcesem i po czasie firma Xymen chciała rozszerzyć zakres działań w marketingu internetowym o realizację usług w zakresie pozycjonowania SEO. Opracowana przez nas strategia SEO przyczyniła się do ostatecznej decyzji klienta – działamy!
Pozytywne skutki naszych działań to:
Sklep Xymen został pierwotnie stworzony na platformie PrestaShop. Chociaż spełniał swoją funkcję, Xymen poszukiwał rozwiązania, które oferowałoby większą elastyczność i możliwości rozwoju. Naszym zadaniem było przeniesienie sklepu na platformę WordPress, znanej z większych możliwości w zakresie SEO, łatwości zarządzania treścią oraz dostosowywania do indywidualnych potrzeb.
Zdj 2. Stara wersja strony Xymen w PrestaShop.
Podczas projektowania interfejsu użytkownika skupiliśmy się na tworzeniu nowoczesnego i intuicyjnego designu, który odpowiadałby na potrzeby i oczekiwania klienta oraz użytkowników sklepu. Migracja danych i produktów z PrestaShop do WordPress była kluczowym etapem, aby zapewnić ciągłość działania sklepu i zachować wszystkie istotne informacje. Optymalizacja strony pod kątem SEO pozwoliła na lepsze indeksowanie przez wyszukiwarki i zwiększenie widoczności sklepu w wynikach wyszukiwania.
Przeprowadziliśmy dokładne testy funkcjonalności i responsywności nowej strony, aby upewnić się, że działa ona poprawnie na różnych urządzeniach i przeglądarkach. Po zakończeniu wszystkich etapów prac wdrożyliśmy nową stronę, a następnie monitorowaliśmy jej działanie, reagując na ewentualne problemy i optymalizując jej działanie.
Ocena 68 w kategorii Performance sugeruje, że strona może mieć pewne problemy z wydajnością. Wynik ten może odzwierciedlać, że strona ładuje się stosunkowo wolno lub ma inne kwestie związane z wydajnością, takie jak duże obrazy, pliki wideo. Poprawa wydajności może przyspieszyć ładowanie strony i poprawić doświadczenie użytkownika.
Wynik 100 w kategorii Accessibility oznacza, że strona jest dostępna dla użytkowników. To bardzo dobry wynik i oznacza, że strona spełnia najwyższe standardy dostępności internetowej.
Ocena 92 w kategorii Best Practices wskazuje, że strona jest dobrze zaprojektowana i spełnia wiele najlepszych praktyk związanych z tworzeniem stron internetowych. Oznacza to, że strona może być zoptymalizowana pod kątem bezpieczeństwa, wydajności i innych kluczowych aspektów projektowania stron.
Wynik 92 w kategorii SEO wskazuje, że strona jest zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek internetowych, co może pomóc jej osiągnąć lepsze wyniki w wynikach wyszukiwania. To oznacza, że strona może być dobrze zoptymalizowana pod kątem treści, tagów meta, struktury URL i innych czynników, które wpływają na pozycję strony w wynikach wyszukiwania.
Współpraca z firmą Xymen trwa nadal, zarówno w Google Ads, jak i pozycjonowaniu SEO, a nasze działania skoncentrowane są na dążeniu do pozyskania jak największej liczby konwersji, które przełożą się na sprzedaż produktów. Jeden sukcesywnie realizowany cel jest w stanie pokryć koszty naszych działań nawet z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem, co podkreśla, jak zyski mogą przewyższyć inwestycje.
Prezentowany wykres ukazuje nie tylko analizę widoczności strony i ilość pozyskanych fraz, ale także regularność naszych działań. Pokazuje to, że sukces w internecie to proces, który warto kontynuować.
W sierpniu 2023 strona Xymen odnotowała spadek ilości fraz spowodowany uruchomieniem nowej strony internetowej. Szybko nakierowaliśmy stronę na właściwe tory i słowa kluczowe znów kierują się ku górze.
Zdj 3. Wykres widoczności fraz kluczowych dla strony Xymen. Źródło: app.senuto.com.
Warto również zwrócić uwagę na wzrost liczby unikalnych domen, które linkują do strony internetowej firmy Xymen. Lista unikalnych stron linkujących do wybranej strony znacząco wzrosła, co świadczy o wzroście autorytetu strony i poprawie jej pozycji w wynikach wyszukiwania.
Zdj 4. Tabela backlinków dla strony Xymen. Źródło: ahrefs.com
Nasza strategia marketingowa dla firmy Xymen obejmowała stworzenie responsywnej strony internetowej, prowadzenie kampanii Google Ads, przygotowywanie czytelnych raportów oraz utrzymywanie stałego kontaktu z klientem. Te działania pozwoliły nam wypracować spersonalizowaną ścieżkę sukcesu.
Nasza współpraca z firmą Xymen jest potwierdzeniem, że inwestycje w marketing internetowy przynoszą rezultaty. Nasza agencja nie obiecuje gruszek na wierzbie; zamiast tego dostarcza plany i działania, które prowadzą do sukcesu.
Skorzystaj z wiedzy naszych specjalistów, którzy zadbają o wizerunek Twojej firmy w sieci oraz pomogą Ci osiągnąć sukces!
Zakład Bieżnikowania Opon Lipowa to firma z ponad 40-letnim doświadczeniem w branży bieżnikowania opon ciężarowych. Zgłosili się do nas z potrzebą budowania silnej marki również w internecie. Naszym zadaniem było stworzenie nowoczesnej i funkcjonalnej strony internetowej, która zastąpiłaby starą, przestarzałą witrynę, nieodpowiadającą współczesnym standardom UX/UI. Dotychczasowa strona nie spełniała oczekiwań klientów pod względem łatwości obsługi, […]
Projekt strony internetowej dla firmy Lubie OZE był odpowiedzią na potrzebę stworzenia bardziej funkcjonalnej i informacyjnej witryny. Klient posiadał już stronę, jednak nie spełniała swoich funkcji, ponieważ była niedopracowana, nie pokazywała w pełni usług, a także nie była zgodna ze standardami UX/UI. Klient oczekiwał od Wertui stworzenia strony, która nie tylko przedstawia usługi, ale także […]
Wirtualny spacer po lokalu gastronomicznym to innowacyjny sposób na zachęcenie klientów i zbudowanie przewagi nad konkurencją. Pozwala on na zdalne zapoznanie się z wystrojem, klimatem oraz wyjątkowymi szczegółami, które czynią miejsce atrakcyjnym i godnym odwiedzenia. Wprowadzenie wirtualnego spaceru po Bistro Kastel i ich sali eventowej to nowoczesna strategia przyciągania gości, wyróżniająca lokal na rynku. Dzięki […]