FAQ

Jest to strona przeznaczona dla osób, które chcą tylko zaznaczyć swoje miejsce w internecie i nie mają w planach pozycjonować tej strony ani pozyskiwać klientów za pośrednictwem Google. Drugim rozwiązaniem stworzenia takiej strony jest kampania leadowa, czyli poprowadzenie w jakimś okresie kampanii, która ma na celu pozyskanie jak największej ilość leadów na daną usługę/produkt np. jazdę testową nowym modelem samochodu.

Jak najbardziej możemy taką usługę wykonać.

Wszystko zależy od rodzaju strony internetowej. W Wertui strony dzielimy na basic, elementor i premium. Stworzenie strony basic to zwykle czas 7 dni roboczych od przesłania wszystkich materiałów i opłaceniu FV. Strony elementor i premium wyceniane są indywidualne i ich czas realizacji zależy od projektu graficznego, ilości podstron i funkcjonalności - przeważnie jest to czas 35-40 dni roboczych.

Tak, jak najbardziej, pod warunkiem że mamy wszystkie dostępy.

Sklepy internetowe tworzymy na różnych platformach w zależności od potrzeb klienta. Głównie opieramy się na platformach WooCommerce, PrestaShop oraz Magento. Czynnikami, które decydują o wyborze platformy to: możliwe integracje z zewnętrznymi systemami, ilość produktów oraz funkcjonalności, jakie mają się tam znajdować.

Jeżeli klient chce umieścić nową stronę internetową pod tym samym adresem URL, to stara strona nie będzie widoczna. Natomiast nie ma konieczności usuwania jej z serwera.

Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ jest to uzależnione od branży, grup docelowych, regionu, gdzie chcemy promować i sprzedawać nasze produkty/usługi. Dla niektórych firm wystarczy landing page, a w niektórych przypadkach wymagana jest rozbudowana strona internetowa. W takiej sytuacji konieczne jest spotkanie z klientem i lepsze poznanie jego biznesu i oczekiwań.

Przed rozpoczęciem tworzenia sklepu internetowego konieczne jest, aby klient podał nam przykłady 2-3 sklepów, które mu się podobają oraz określił potrzebne dodatkowe funkcje, metody płatności i dostawy. Potrzebujemy też regulaminów i polityk prywatności. Po zebraniu tych informacji zaczynamy od projektu strony głównej, a następnie tworzymy pozostałe podstrony i karty produktów. Dalej zajmujemy się programowaniem, dodawaniem treści i produktów - jeśli klient dostarczy plik CSV, możemy zaimportować produkty za niego. Na końcu sprawdzamy wszystko i uczymy klienta, jak zarządzać sklepem.