FAQ

Tak. Po uruchomieniu strony www dostarczamy dla naszych klientów samouczek. Dodatkowo oferujemy wsparcie przez 30 dni od dnia zakończenia uruchomienia strony i godzinę szkolenia online, gdzie przedstawiamy oraz uczymy klienta jak następnie wprowadzać zmiany na stronie samodzielnie.

Klient otrzymuje od nas do wypełnienia brief, który możemy wypełnić wspólnie. Następnie odbywa się etap projektowania logo, przedstawienie projektu i naniesienie ewentualnych poprawek do projektu. Dodatkowo może zostać również do logo stworzona księga znaków.

Jak najbardziej można dostarczyć własne grafiki, przy zachowaniu wymaganych rozmiarów.

Nie ma tutaj większych ograniczeń w dodawaniu funkcjonalności - jest to kwestia budżetu oraz tego, czy pewne rozwiązania są gotowe, czy musi je stworzyć specjalnie na potrzeby sklepu zewnętrzny partner.

Jest to projekt strony głównej, podstron oraz kart produktów w przypadku sklepu.

Po zakończeniu projektu strony internetowej zapewniamy 30-dniowe wsparcie techniczne. Klient ma zaoferowane szkolenie online w obsłudze swojej strony oraz dostarczany jest samouczek w formie PDF. Jeżeli klient potrzebuje dłuższego wsparcia w prowadzeniu swojej strony, wyceniane jest to indywidualnie.

Wizytówka Google Moja Firma potwierdza istnienie firmy i tym samym buduje jej wiarygodność. Umożliwia także łatwy kontakt z klientem i wskazuje drogę do siedziby firmy. Dodatkowo użytkownicy często sprawdzają informacje oraz opinie na wizytówkach Google.

Jest to strona przeznaczona dla osób, które chcą tylko zaznaczyć swoje miejsce w internecie i nie mają w planach pozycjonować tej strony ani pozyskiwać klientów za pośrednictwem Google. Drugim rozwiązaniem stworzenia takiej strony jest kampania leadowa, czyli poprowadzenie w jakimś okresie kampanii, która ma na celu pozyskanie jak największej ilość leadów na daną usługę/produkt np. jazdę testową nowym modelem samochodu.

Jak najbardziej możemy taką usługę wykonać.

Wszystko zależy od rodzaju strony internetowej. W Wertui strony dzielimy na basic, elementor i premium. Stworzenie strony basic to zwykle czas 7 dni roboczych od przesłania wszystkich materiałów i opłaceniu FV. Strony elementor i premium wyceniane są indywidualne i ich czas realizacji zależy od projektu graficznego, ilości podstron i funkcjonalności - przeważnie jest to czas 35-40 dni roboczych.

Tak, jak najbardziej, pod warunkiem że mamy wszystkie dostępy.

Sklepy internetowe tworzymy na różnych platformach w zależności od potrzeb klienta. Głównie opieramy się na platformach WooCommerce, PrestaShop oraz Magento. Czynnikami, które decydują o wyborze platformy to: możliwe integracje z zewnętrznymi systemami, ilość produktów oraz funkcjonalności, jakie mają się tam znajdować.

Jeżeli klient chce umieścić nową stronę internetową pod tym samym adresem URL, to stara strona nie będzie widoczna. Natomiast nie ma konieczności usuwania jej z serwera.

Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ jest to uzależnione od branży, grup docelowych, regionu, gdzie chcemy promować i sprzedawać nasze produkty/usługi. Dla niektórych firm wystarczy landing page, a w niektórych przypadkach wymagana jest rozbudowana strona internetowa. W takiej sytuacji konieczne jest spotkanie z klientem i lepsze poznanie jego biznesu i oczekiwań.

Przed rozpoczęciem tworzenia sklepu internetowego konieczne jest, aby klient podał nam przykłady 2-3 sklepów, które mu się podobają oraz określił potrzebne dodatkowe funkcje, metody płatności i dostawy. Potrzebujemy też regulaminów i polityk prywatności. Po zebraniu tych informacji zaczynamy od projektu strony głównej, a następnie tworzymy pozostałe podstrony i karty produktów. Dalej zajmujemy się programowaniem, dodawaniem treści i produktów - jeśli klient dostarczy plik CSV, możemy zaimportować produkty za niego. Na końcu sprawdzamy wszystko i uczymy klienta, jak zarządzać sklepem.