FAQ

Audyt strony internetowej zawiera analizę: optymalizacji technicznej, wydajności, widoczności strony w Google oraz jej przystosowania do użytkowników. Wskazuje błędy na stronie, które mogą powodować obniżenie pozycji w Google. Przedstawia widoczność strony internetowej oraz frazy, które powodują ruch na stronie. Odpowiada na pytanie co należy poprawić na stronie, żeby skutecznie prowadzić działania marketingowe. Zawiera zalecenia, które można wykorzystać we współpracy z działem marketingu.

W pierwszej części audytu strona jest badana przez zewnętrzne, dedykowane analizatory i wskazywane są błędy, które mogą skutkować obniżeniem pozycji strony. Następnie sprawdzana jest widoczność witryny w przeglądarce Google, jej trend w czasie działania strony oraz frazy, na które strona jest widoczna w wyszukiwarce. Przedstawiane są frazy, które już dają ruch na stronie, a także frazy dobrze rokujące (które nie są jeszcze na tyle widoczne w wyszukiwarce, żeby generować ruch). Ostatnią częścią audytu jest analiza UX/UI strony, czyli sprawdzenie, w jakim stopniu witryna jest dostosowana do użytkowników oraz ścieżki klienta.

Optymalizacja strony internetowej jest potrzebna, gdy chcesz poprawić jej widoczność w wyszukiwarkach, zwiększyć ruch na stronie oraz poprawić doświadczenie użytkowników (UX). Jest to szczególnie ważne, gdy zauważysz spadek liczby odwiedzin lub konwersji, co może wskazywać na problemy z wydajnością lub dostosowaniem do wymagań wyszukiwarek.

Optymalizacja strony internetowej polega na dostosowywaniu jej elementów, takich jak treść, struktura czy szybkość ładowania do lepszego odbioru przez wyszukiwarki oraz samych użytkowników. Dzięki temu stronę łatwiej znaleźć w wynikach wyszukiwania, przyciągając więcej odwiedzających i potencjalnych klientów.