Centrum Medyczne CONTACT-MED w Łodzi specjalizuje się w diagnostyce i leczeniu chorób oczu oraz schorzeń naczyń krwionośnych. Oferuje usługi w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ) oraz prywatnie.
Klient wcześniej sam realizował działania marketingowe, jednak nie były one w pełni satysfakcjonujące, szczególnie pod względem pozyskiwania konwersji związanych z określonym celem. W odpowiedzi na te potrzeby zaproponowaliśmy kampanię Google Ads, która mogła szybko skierować użytkowników na stronę internetową, zwiększając tym samym liczbę zapytań telefonicznych oraz wypełnionych formularzy kontaktowych. W trakcie współpracy, po rozmowach i analizie potrzeb klienta, zdecydowano o zmianie kierunku działań na SEO, aby skupić się na bardziej długoterminowych efektach.
Istotne było pozostanie przy promowaniu kluczowych usług CM CONTACT-MED związanych z okulistyką i chirurgią naczyń na terenie Łodzi i okolic.
Po przeanalizowaniu strony i oferty klienta wdrożyliśmy takie działania jak:
Efektem naszych 6-miesięcznych działań był szybki wzrost wartościowych słów kluczowych, co przełożyło się na większą odwiedzalność strony contact-med.pl, a także pozyskanie większej liczby konwersji, wśród których dominował kontakt telefoniczny.
Strona od początku działań SEO szybko zaczęła pozyskiwać wiele wartościowych słów kluczowych:
Przez pierwsze 6 miesięcy pozyskaliśmy ponad 3000 konwersji, w których dominował kontakt telefoniczny, a także przejście do zakładki Cennik.
Działania SEO wciąż są kontynuowane, wdrażamy kolejne działania mające na celu pozyskiwanie kolejnych wartościowych słów kluczowych, optymalizację strony od strony technicznej i UX.
Pozycjonowanie strony internetowej z branży medycznej wymaga kompleksowego podejścia – od optymalizacji technicznej, przez SEO lokalne (jeśli na takich usługach nam zależy), aż po budowanie wiarygodności i autorytetu firmy. Promując usługi medyczne w internecie, należy przestrzegać ustawy o wyrobach medycznych oraz ustawy o działalności leczniczej, które regulują sposób komunikacji w sektorze zdrowotnym. W treściach marketingowych nie należy używać języka perswazyjnego oraz wartościującego, czy gwarantować trwałych wyników leczenia. Wszystkie informacje muszą być rzetelne, neutralne i oparte na faktach medycznych.
Skontaktuj się z nami, aby poznać propozycję działań SEO dla Twojej firmy!
Stworzyliśmy wirtualny spacer dla biura kredytowego Accon w Bielsku-Białej, umożliwiający zapoznanie się z biurem przed wizytą. Sprawdź!
Poznaj działania, jakie podjęliśmy w celu pozycjonowania strony z branży medycznej dla naszego klienta Centrum Medyczne CONTACT-MED.
Naszym zadaniem było stworzenie strony internetowej dla restauracji, która w pełni odda ten prestiżowy charakter i skutecznie zachęci gości do odwiedzin.