W ramach kampanii testowej konfigurujemy narzędzia analityczne jak Google Analytics, by mierzyć konwersje. Startujemy z kampanią Google Ads, dostosowując ją do profilu działalności Twojej firmy. Zapewniamy dostęp do interaktywnego raportu, który umożliwia śledzenie postępów kampanii 24/7. Twoja firma będzie pod opieką dedykowanego koordynatora, zapewniającego stały kontakt i wsparcie. Po pierwszym tygodniu analizujemy wyniki, optymalizujemy działania i kontynuujemy kampanię, by osiągać lepsze wyniki. Na koniec kampanii dostarczamy szczegółowy raport wraz z rekomendacjami i minimum dwoma rozwiązaniami na przyszłość wyjaśniając, które kanały marketingowe i strategie były najskuteczniejsze.
Z jakich elementów powinna składać się strona główna, by przykuć uwagę klienta i zapewnić wzrost widoczności? Sprawdź!
Jaki udział w marketingu cyfrowym ma dzisiaj sztuczna inteligencja i jak wykorzystać ją na swoją korzyść? Poznaj szczegóły!
Dowiedz się, jak skutecznie zwiększyć widoczność marki medycznej online! Sprawdź strategie dla branży medycznej.