Kalendarz 26 marca 2024

Co oferujecie w ramach kampanii testowej?

W ramach kampanii testowej konfigurujemy narzędzia analityczne jak Google Analytics, by mierzyć konwersje. Startujemy z kampanią Google Ads, dostosowując ją do profilu działalności Twojej firmy. Zapewniamy dostęp do interaktywnego raportu, który umożliwia śledzenie postępów kampanii 24/7. Twoja firma będzie pod opieką dedykowanego koordynatora, zapewniającego stały kontakt i wsparcie. Po pierwszym tygodniu analizujemy wyniki, optymalizujemy działania i kontynuujemy kampanię, by osiągać lepsze wyniki. Na koniec kampanii dostarczamy szczegółowy raport wraz z rekomendacjami i minimum dwoma rozwiązaniami na przyszłość wyjaśniając, które kanały marketingowe i strategie były najskuteczniejsze.

Zobacz również.

Kalendarz 18 lipca 2024

Jak stworzyć skuteczny landing page: Kompletne wprowadzenie

Strona typu landing page może być skuteczną formą reklamy w sieci. Dowiedz się, jak stworzyć efektywny landing page, który zwiększy konwersję!

Sprawdź to
Kalendarz 12 lipca 2024

4 powody, dla których Twoja strona potrzebuje audytu SEO

Audyt SEO – dlaczego wykonywany regularnie może pomóc w widoczności i wzrostowi odwiedzin Twojej strony internetowej? Przeczytaj!

Sprawdź to
Kalendarz 20 czerwca 2024

Jakie znaczenie ma zrozumienie potrzeb klientów w procesie tworzenia sklepu internetowego?

Czy wiesz, jak ważne jest zrozumienie potrzeb Twoich klientów przy tworzeniu sklepu internetowego? Wejdź i sprawdź, o czym musisz pamiętać!

Sprawdź to