Serwis Infor podaje, że Polacy coraz chętniej korzystają z wynajmu noclegów na wakacjach czy też podczas wyjazdów służbowych, jednak liczą na coś więcej. Interesują ich dodatkowo hotelowe atrakcje oraz wyjątkowa okolica. Jeśli więc Twoja marka nadąża za „duchem czasu”, powinieneś rozważyć reklamę jej oferty w celu uwolnienia całego potencjału swojego brandu. Jak zacząć budować wizerunek firmy w sieci? Przeczytaj ten wpis i poznaj szczegóły!
Wizerunek firmy w sieci to sposób, w jaki Twoja firma jest postrzegana w środowisku online. Obejmuje on m.in.:
Starannie budowany wizerunek cyfrowy wpływa na zaufanie i lojalność klientów, co w rezultacie przekłada się na wyniki finansowe.
Troszczysz się o wizerunek firmy w sieci? W takim razie zwróć uwagę na poniższe wskazówki:
UVP (ang. Unique Value Proposition) to element przyciągający klientów, pokazujący im, dlaczego Twoja oferta jest wyjątkowa. Unikalność oferty określamy poprzez różnorodne czynniki, np.:
Dzięki UVP możesz przyciągnąć lojalnych klientów, którzy będą wracać i rekomendować Twój hotel innym.
Spójność wizualna buduje rozpoznawalność marki, wpływając na zwiększenie zaufania i lojalności klientów. Ważne, aby wszystkie materiały promocyjne, m.in. strona internetowa, media społecznościowe i materiały drukowane były zgodne z opracowaną identyfikacją wizualną.
Zdj 1. Spójna tożsamość wizualna marki Wertui w social mediach. Źródło: facebook.com/wertuimarketing
Jakość obsługi ma bezpośredni wpływ na lojalność i rekomendacje klientów. Tworząc strategie obsługi, skup się na szybkim i profesjonalnym reagowaniu na potrzeby gości oraz na budowaniu relacji opartych na zaufaniu i trosce o ich komfort.
Zadbaj w tym przypadku o następujące kwestie:
Twoja strategia online powinna opierać się na tworzeniu wartościowych treści, które przyciągają potencjalnych gości oraz zachęcają do interakcji i dzielenia się wrażeniami.
Zdj 2. Znaczący ruch organiczny na stronie, wiążący się z działaniami SEO. Źródło: app.neilpatel.com.
Dzięki regularnym interakcjom z użytkownikami, w tym odpowiadaniu na komentarze i wiadomości, wzmacniasz zaufanie i lojalność gości.
Zalety budowania wizerunku firmy w sieci:
Skontaktuj się z naszym specjalistą, który zaproponuje Ci skuteczne działania marketingowe dla Twojej branży.
Najczęściej zadawane pytania o budowanie wizerunku firmy w sieci dla branży hotelarskiej.
Pierwszym krokiem jest zdefiniowanie unikalnej propozycji wartości (UVP), która wyróżni Twój hotel na tle konkurencji. Następnie, skup się na stworzeniu spójnej tożsamości wizualnej oraz responsywnej strony internetowej, która będzie centralnym punktem Twojej strategii online.
Spójna tożsamość wizualna buduje rozpoznawalność marki i wpływa na postrzeganie profesjonalizmu Twojego hotelu. Wszelkie elementy wizualne, m.in. logo, kolorystyka czy czcionki, powinny być konsekwentnie stosowane w każdym kanale komunikacji.
Optymalizacja SEO poprawia pozycjonowanie Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania – zwiększa to jej widoczność i szanse na przyciągnięcie dodatkowej liczby klientów.
Strona internetowa hotelu powinna zawierać aktualne informacje o ofercie, atrakcyjne zdjęcia i opisy pokoi oraz treści, które angażują gości, np. blogi podróżnicze oraz porady turystyczne.
Porozmawiajmy o strategii marketingowej dla Twojej firmy!
Jak promować firmę z branży rolniczej w internecie? O czym należy pamiętać, aby zaistnieć w internecie w tym sektorze? Sprawdź!
Jak usprawnić lokalne promowanie przedsiębiorstwa w Internecie? Przeczytaj nasz artykuł i wypromuj swój biznes w okolicy!
Dobrze prosperująca strona internetowa nie zostanie taka w nieskończoność. Sprawdźmy, co dzisiaj jest na czasie w obszarze projektowania stron internetowych.