Kalendarz 07 czerwca 2024

Dlaczego warto dodać wirtualny spacer do wizytówki Google?

Reklamowanie firmy w Internecie nie powinno ograniczać się jedynie do przekazania podstawowych informacji na temat oferty. Dzisiejszy konsument pragnie bowiem zobaczyć, kim jest dany przedsiębiorca, zanim jeszcze trafi do stacjonarnej siedziby prowadzonego przez niego biznesu. Właśnie dlatego profesjonalne projektowanie stron internetowych wymaga zastosowania niezwykle ważnego narzędzia, które skutecznie przyciąga kluczowy zasób potencjalnego konsumenta – jego uwagę. Czym tak naprawdę jest wirtualny spacer Google i jakie korzyści generuje dla przedsiębiorcy? Odpowiedzi w poniższym artykule!

Wirtualny spacer realnych możliwości

Warto rozpocząć od wyjaśnienia, czym tak naprawdę jest wirtualny spacer Google. Mamy bowiem do czynienia ze specjalnym rozszerzeniem popularnej opcji Google Street View, która umożliwia poznanie interesującego obszaru. Ogromna praktyczność takiego rozwiązania doprowadziła do wprowadzenia dodatkowej funkcji. Dzięki temu użytkownicy mogą wkroczyć do danego obiektu i zaznajomić się z jego wnętrzem. 

Zdjęcia w technologii 360 stopni składają się w interaktywny spacer, który potem umieszcza się w wizytówce Google Moja Firma. Co istotne, taki spacer można dodać na swoją stronę internetową – jest to możliwe za pomocą generowanego linku. Dzięki temu można użytkownik może skorzystać z wirtualnego spaceru bez wychodzenia ze strony www, co pozwala zatrzymać jego uwagę na dłużej.

Wirtualny spacer Google, czyli przewaga na wyciągnięcie ręki

Efektywny marketing internetowy wykorzystuje nowe sposoby na zaangażowanie wszystkich zmysłów potencjalnych konsumentów. Wirtualny spacer pozwala na poczucie prawdziwej atmosfery danego miejsca, a jednocześnie wyróżnienie się z natłoku licznej konkurencji.

Zwiększenie widoczności

I to właśnie wzrost widoczności stanowi fundamentalny element przewagi konkurencyjnej wirtualnych spacerów Google. Klient nie ma bowiem możliwości skorzystania z dostępnej oferty, jeśli nie wie o istnieniu samego przedsiębiorstwa. Wówczas konsumenci mogą w sposób wirtualny odwiedzić biuro lub salon, zwiększając swoje zainteresowanie miejscem, a tym samym szansę na dokonanie zakupu.

Zgodnie z danymi Porch Group Media, do czynników wpływających na decyzję o zakupie w konkretnym sklepie stacjonarnym zalicza się między innymi lokalizację, dostępność miejsc parkingowych, ale również atmosferę wewnątrz samego salonu. Wirtualny spacer Google zabezpiecza zatem najważniejsze kwestie w kontekście zapotrzebowania klientów.

Zarządzanie pierwszym wrażeniem

Wciąż niewielu przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, jak ważne są specjalistyczne usługi projektowania stron internetowych. Według informacji Research Gate, 94% odbioru pierwszego wrażenia wynika właśnie z obszaru właściwego designu.

Wirtualny spacer stanowi niezawodne wsparcie również w tym obszarze. Profesjonalna wizualizacja wpływa bowiem na sposób postrzegania oferowanych produktów oraz usług, zachęcając do ich przetestowania. Opcja zarządzania pierwszym wrażeniem sprawia, że marketing internetowy gwarantuje zupełnie nową jakość sprzedaży i nie ogranicza się do przypadkowych technik handlu.

Zwiększenie zaangażowania

Warto podkreślić, że wirtualny spacer bazuje na podstawowych i naturalnych odruchach ludzkiej natury. Lubimy bowiem to, co znamy, a odpowiednio zaprojektowana wizualizacja wnętrza z pewnością przykuje uwagę obserwatorów. Każda spędzona minuta wzmacnia więź z danym biznesem, budując silną i rzetelną relację. Późniejsze odwiedziny salonu są zatem finalizacją tak przemyślanego procesu i wynikają z niezawodnej strategii działania, a nie przypadku.

W konsekwencji prosty dodatek pozwala na systematyczne budowanie zaufania, wzmacnianie poczucia pewności, przy jednoczesnym zachowaniu pełnej transparentności. Takie warunki gwarantują wręcz idealne pole do dokonania pierwszego zakupu, a następnie systematycznego kontynuowania odwiedzin. 

Co więcej, wizualizacja lokalizacji sprzyja również optymalizacji zakupów. Informacje na temat układu pomieszczeń, półek oraz produktów umożliwiają bowiem zaplanowanie sprawnych i szybkich odwiedzin, oszczędzając czas konsumentów. Jest to ogromne ułatwienie, które może mieć decydujący wpływ na wybór konkretnego sklepu.

Widoczność w sieci

Wirtualny spacer Google to także poprawiony wskaźnik widoczności w Internecie. Warto podkreślić, że algorytmy najpopularniejszej wyszukiwarki świata mogą uwydatniać właśnie te lokalizacje, przyciągając uwagę kolejnych użytkowników.

Kreowanie wizerunku

Wszystkie wymienione punkty pomagają w niezwykle żmudnym, ale niezbędnym procesie budowania własnej marki osobistej. Dzięki temu, przedsiębiorstwo otrzymuje miano nowoczesnego i innowacyjnego biznesu, które wciąż dopasowuje się do potrzeb swych konsumentów. 

Wirtualny spacer – dla kogo?

Wirtualny spacer to idealne rozwiązanie marketingowe dla firm, w których prezentacja przestrzeni jest istotna. Sprawdzi się zatem w takich miejscach jak:

  • biura, siedziby firm, przestrzenie coworkingowe;
  • salony samochodowe;
  • lokale gastronomiczne, takie jak restauracje, bary, karczmy;
  • sale weselne, bankietowe i konferencyjne;
  • salony meblowe;
  • galerie handlowe i markety;
  • salony kosmetyczne i SPA;
  • hotele, kurorty, agroturystyka;
  • obiekty turystyczne;
  • szkoły i uczelnie;
  • obiekty sportowe, takie jak siłownie, korty tenisowe, pola golfowe, kluby fitness;
  • instytucje publiczne.

Dlaczego warto mieć wirtualny spacer dla swojej firmy?

Wirtualny spacer posiada ogromny potencjał biznesowy, co potwierdzają informacje z oficjalnej witryny Google. W systemie Street View funkcjonuje już przeszło 100 państw i regionów, ale również ponad 200 milionów firm oraz miejsc dostępnych w mapach Google. Tego rodzaju reklama internetowa ma uzasadnienie także ze względu na skalę zainteresowania – krótki komunikat serwisu Google podkreśla, że każdego miesiąca z Map Google korzysta co najmniej miliard użytkowników. Statystyki pokazują, jak potężnym instrumentem biznesowym jest wirtualny spacer.

Pozwól swoim klientom poznać Twoją firmę bez wychodzenia z domu!

Nie wiesz, czy wirtualny spacer jest odpowiedni dla Twojej firmy? Skontaktuj się z nami i porozmawiaj z naszym specjalistą, który odpowie na Twoje pytania!

Dlaczego warto dodać wirtualny spacer do wizytówki Google? – FAQ

Najczęściej zadawane pytania dotyczące wirtualnego spaceru Google.

1. Czym jest wirtualny spacer Google?

Wirtualny spacer jest formą interaktywnej wizualizacji, która pozwala na zapoznanie się z wnętrzem danego obiektu, bez wychodzenia z domu.

2. Jakie są korzyści z dodania wirtualnego spaceru do wizytówki Google?

Tych jest naprawdę sporo! Do najważniejszych benefitów zlicza się zwiększenie widoczności firmy w przeglądarce internetowej, ale również przyciąganie uwagi klientów, możliwość pozytywnego zarządzania wizerunkiem marki, tworzenie społeczności lojalnych klientów oraz wpływanie na ich decyzje zakupowe.

3. Jak mogę dodać wirtualny spacer do mojej wizytówki Google?

Proces ten jest niezwykle prosty. Wystarczy nawiązać współpracę z doświadczonym specjalistą, który wykona atrakcyjne zdjęcia. Opublikowane fotografie już wpływają na wyobraźnię Twoich klientów!

4. Czy można zlecić wykonanie wirtualnego spaceru Google?

Oczywiście! Agencja marketingowa Wertui za pomocą tego narzędzia marketingowego przeniesie Twoją firmę do sieci.


Jesteś zainteresowany wirtualnym spacerem dla swojej firmy?

Porozmawiaj z naszym specjalistą o marketingu dla Twojej firmy!


Zobacz również.

Kalendarz 09 października 2024

SEO w branży rolniczej – jak skutecznie promować ten sektor w internecie?

Jak promować firmę z branży rolniczej w internecie? O czym należy pamiętać, aby zaistnieć w internecie w tym sektorze? Sprawdź!

Sprawdź to
Kalendarz 23 września 2024

Promowanie firmy lokalnie w internecie – od czego zacząć?

Jak usprawnić lokalne promowanie przedsiębiorstwa w Internecie? Przeczytaj nasz artykuł i wypromuj swój biznes w okolicy!

Sprawdź to
Kalendarz 18 września 2024

Projektowanie stron internetowych – najnowsze trendy

Dobrze prosperująca strona internetowa nie zostanie taka w nieskończoność. Sprawdźmy, co dzisiaj jest na czasie w obszarze projektowania stron internetowych.

Sprawdź to