Pozycjonowanie to jeden z najskuteczniejszych elementów prowadzenia działań marketingowych w sieci. Na SEO składa się szereg comiesięcznych działań, które pozwalają dostosować stronę internetową do wytycznych algorytmów wyszukiwarki Google, aby ta pojawiała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania określonej przez nas grupy docelowej. Reklamowanie firmy w internecie przy pomocy SEO daje wymierne korzyści, będąc skutecznym i opłacalnym działaniem. Co na to wpływa?
Odpowiednia strategia SEO może znacząco wpłynąć na ilość i jakość ruchu na stronie, co bezpośrednio przekłada się na zwiększenie sprzedaży. Planowanie i projektowanie stron internetowych już od początku powinno uwzględniać kwestię dopasowania witryny do wymogów robotów indeksujących. Jeżeli Twoja strona już na starcie będzie miała ciekawe i zrozumiałe treści, przyjazny wygląd, poprawną dynamikę pracy i wdrożone meta tagi czy słowa kluczowe, dużo szybciej osiągnie wysoką pozycję w Google.
Jakie zalety ma pozycjonowanie względem sprzedaży produktów i usług w internecie?
Zdj 1. Przykład skutecznego lokalnego pozycjonowania prowadzonego przez Wertui na hasło „beton bielsko”. Źródło: google.com
Pamiętaj, że optymalizacja witryny pod kątem wytycznych robotów indeksujących to element istotny nie tylko ze względu na charakter ich działania. Współczesne wymagania Google związane są ze strefą UX (user experience), czyli dopasowaniem witryny do potrzeb użytkownika. Połączenie SEO i UX to tzw. SXO. Co się na to składa?
Świadcząc usługi projektowania stron internetowych, już od początku zwracamy uwagę na kwestię dopasowania witryny do UX. W ten sposób widoczność Twojej strony internetowej daje wymiar użytkowy dla klientów, którzy z niej korzystają.
Zdajemy sobie sprawę, że prawidłowo przeprowadzona optymalizacja strony pod SEO jest kluczowa dla widoczności Twojej firmy w Internecie. Do pozycjonowania podchodzimy więc kompleksowo.
Najpierw realizujemy darmowy audyt strony. Analiza strony internetowej pozwala na sprawdzenie treści, funkcjonalności i kodu strony pod kątem wytycznych SEO. Następnie nasza agencja SEO przeprowadza m.in. takie procesy jak analiza konkurencji SEO, wdrożenie określonych słów kluczowych, przygotowanie dodatkowych podstron, linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne oraz dopasowanie kodu do aktualizacji algorytmów wyszukiwarek.
Razem z klientem dobieramy też drogę pozycjonowania. Może to być SEO oparte na frazy ogólnokrajowe (np. „części rolnicze” dla sklepów z branży mechaniki rolniczej) lub pozycjonowanie lokalne, dopasowane do odbiorców z określonego regionu, a nawet miejscowości (przykładem mogą być takie frazy jak np. „części rolnicze Bielsko-Biała”).
Już teraz skontaktuj się z naszą agencją marketingową i poznaj precyzyjną ofertę naszych działań. Dowiedz się, jak u nas odbywa się tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych. Jesteśmy firmą, która stawia na przejrzysty model współpracy z Klientami. Współpracują z nami przedsiębiorstwa z branży rolno-spożywczej, nieruchomości, hotelarskiej, gastronomicznej czy ciepłowniczej i energetycznej. Liczymy, że dołączysz do nas również Ty!
Nie wiesz jakie działania SEO będą najbardziej skuteczne? Skontaktuj się z naszym specjalistą i dowiedz się, jak poprawić widoczność Twojej firmy w internecie!
Najczęstsze pytania i odpowiedzi dotyczące SEO i jego istotnej roli dla widoczności firmy w internecie.
Pozycjonowanie przekłada się na rozpoznawalność marki i sprzedaż. Przeglądarka internetowa jest najlepszym nośnikiem reklamowym, a obecność w wynikach pierwszej strony Google daje klientom poczucie wiarygodności.
To dopasowanie witryny do potrzeb algorytmów Google (np. wdrożenie meta tagów) i UX (czyli dopasowanie strony do wymogów użytkowników m.in. atrakcyjne treści czy wygodna obsługa płatności w sklepach internetowych).
To pozycjonowanie na lokalne frazy, adresowane do odbiorców z konkretnego regionu. W strukturze mają nazwę miejscowości, regionu lub np. jednostki administracyjnej.
To m.in. zwiększenie widoczności strony w sieci, a co za tym idzie zwiększenie liczby odwiedzin strony, budowanie rozpoznawalności marki, oraz zwiększony współczynnik konwersji.
Nie ma na to pytanie konkretnej odpowiedzi. Frazy o małej konkurencyjności, z dużą szansą skutecznego przebicia się będą tańsze. Jeżeli strona wymaga np. wykupywania dodatkowych linków na drogich stronach, koszt SEO rośnie.
Skontaktuj się z nami i porozmawiaj z naszym specjalistą, który przedstawi ofertę specjalnie dla Ciebie.
Dowiedz się, jak stworzyć stronę produktu w e-commerce, która przyciąga, angażuje i konwertuje! 7 sprawdzonych elementów.
Z jakich elementów powinna składać się strona główna, by przykuć uwagę klienta i zapewnić wzrost widoczności? Sprawdź!
Jaki udział w marketingu cyfrowym ma dzisiaj sztuczna inteligencja i jak wykorzystać ją na swoją korzyść? Poznaj szczegóły!