Chcesz sprawdzić, czy Twoja kampania Google Ads odniesie sukces bez ryzyka utraty budżetu? Nie chcesz uczyć się na własnych błędach w projektowaniu kampanii reklamowej? Mamy rozwiązanie w postaci kampanii testowej Google Ads od Wertui. Czym dokładnie jest kampania testowa i jakie daje korzyści? Sprawdźmy to.
Zacznijmy od krótkiego wyjaśnienia, czym jest kampania testowa Google Ads. To unikatowa na polskim rynku usługa, której celem jest sprawdzenie zainteresowania naszą marką w warunkach całkowicie hermetycznych, bez utraty pieniędzy i czasu, który tradycyjnie straciłbyś podczas samodzielnego testowania różnych parametrów kampanii reklamowej.
Prowadzenie kampanii Google Ads w formie testowej opiera się na przygotowaniu reklam, które są widoczne w wyszukiwarkach i serwisach informacyjnych, co pozwala lepiej zweryfikować trafność komunikatów i szafy graficznej. Dzięki wnikliwej analizie danych z narzędzi analitycznych mamy możliwość stworzenia idealnego połączenia, które pozwoli już w trakcie pierwszych miesięcy prowadzenia właściwej kampanii Google Ads generować wymierne korzyści.
Nie bez przyczyny mówi się, że pierwszy budżet na Google Ads zawsze należy przepalić. Jest to związane z przeświadczeniem, że debiutujące na rynku marki, które chcą zwiększyć widoczność produktów za pośrednictwem kampanii reklamowej, z dużą dozą prawdopodobieństwa nie dopasują wszystkich parametrów w sposób optymalny, co kończy się wykorzystaniem budżetu bez widocznych efektów.
Chcesz tego uniknąć? Nic bardziej prostego – kampania testowa Wertui to usługa, która pozwoli sprawdzić skuteczność kreacji reklamowych i dostosować finalną wersję do oczekiwań rynku bez znaczących nakładów inwestycyjnych w promocję. Bez zbędnych prób i błędów, po zakończonym okresie testowej kampanii specjaliści przygotują minimum dwie rekomendacje marketingowe, które pozwolą już podczas pierwszych miesięcy kampanii osiągnąć zamierzony efekt. Jeśli jednak nie czujesz się na siłach, by samodzielnie zaplanować i poprowadzić ją, nic się nie dzieje – reklama sklepu internetowego w Google będzie realizowana przez ekspertów SEO i Google Ads.
Zdj 1. Przykład interaktywnego raportu pakietu testowego kampanii Google Ads od Wertui. Źródło: lookerstudio.google.com
W marketingu internetowym najważniejszy jest czas – szybkość działania i możliwość odpowiednio wczesnej analizy wstępnych wyników, dzięki czemu kampania Google może zostać odpowiednio dostosowana i zoptymalizowana pod kątem osiągnięcia lepszych rezultatów.
Reklama strony internetowej w Google z pomocą kampanii testowej zapewnia błyskawiczną analizę skuteczności testowanych pomysłów. Już po pierwszym tygodniu kampanii eksperci Google Ads przychodzą z konkretnymi efektami działania, zakresem wykonanej pracy i planami związanymi z usprawnieniem danych obszarów reklamy. To pozwoli odpowiednio szybko zmodyfikować parametry, które nie spełniły oczekiwań. Ale właśnie w tym celu warto postawić na kampanię testową – by eksperymentować, badać satysfakcję klienta i potencjał sprzedażowy, a następnie z tych danych wydobyć coś wartościowego – kompletny raport, który przygotuje nas na prawdziwą kampanię Google Ads.
Kampania testowa Wertui to świetny początek. Chcąc zapewnić najlepsze efekty, na kampanię testową przeznaczamy około 60 dni – to optymalny czas, w którym jesteśmy w stanie zebrać dane i wyciągnąć odpowiednie wnioski na temat elementów, które dają największe szanse na sukces właściwej kampanii Google ADS.
Po kampanii testowej specjaliści przekazują szczegółowy raport, który stanowić będzie drogowskaz do kolejnych działań. Wraz z nim przygotowane zostaną rekomendacje marketingowe, które pozwolą zwiększyć widoczność marki w internecie. Dzięki temu sam będziesz mógł zadecydować, czy kolejne działania wykonasz na własną rękę, czy jednak powierzysz stronę ekspertom SEO lub Google Ads. W każdym przypadku jednak będziesz wiedział co zrobić, by nasza strona odniosła sukces marketingowy, co przełoży się bezpośrednio na pozyskanie klientów i sprzedaż swoich produktów i usług.
Zadzwoń lub wypełnij formularz – przedstawimy szczegółowy plan na kampanię dedykowaną dla Twojego biznesu.
Najczęściej zadawanie pytania dotyczące kampanii testowej Google Ads
Kampania testowa to jedyny taki produkt na rynku, który bez wielkich nakładów finansowych, z pomocą specjalistów, testowane są różne metody promocji produktów i usług w internecie. Współpraca z agencją marketingu internetowego pozwoli na dopasowanie każdego elementu reklamy do potrzeb i oczekiwań potencjalnego klienta, dzięki czemu podczas właściwej kampanii Google ADS będziemy w stanie osiągnąć maksymalny potencjał sprzedażowy.
Kampania testowa powinna trwać około 2 miesiące – to optymalny czas, w którym kampania będzie eksponowana w różnych wariantach za pośrednictwem tradycyjnych kanałów Google Ads. Po tym czasie eksperci Wertui przygotują raport z wnioskami i rekomendacjami, które pozwolą zwiększyć widoczność marki w internecie.
Kampania testowa Google ADS to przede wszystkim bezpieczeństwo i pewność, że właściwa kampania od samego początku będzie odpowiednio zoptymalizowana pod osiąganie jak najlepszych wyników. Wsparcie specjalistów podczas kampanii testowej zaoszczędzi czas, pieniądze i energię, którą tradycyjnie musielibyśmy poświęcić na planowanie, realizację i optymalizację reklam w Google ADS.
Po zakończeniu kampanii testowej, specjaliści opracowują pełny raport z kampanii, w którym znajdziesz informacje o przeprowadzonych działaniach i ich rezultatach. Oprócz tego, zostaną przedstawione również rekomendacje, które umożliwią kontynuowanie promocji Twojej marki w internecie ze wskazaniem na poprawę widoczności w sieci i osiąganie jak najlepszych wyników.
Porozmawiajmy o kampanii testowej Google Ads!
Dowiedz się, czym jest audyt SEO, dlaczego jest ważny i jak często warto go wykonywać, by zwiększyć widoczność sklepu lub strony.
Rozwijasz sklep internetowy? Poznaj zasady skutecznej strategii marketingowej. Konkretne dane, teoria i praktyka! Sprawdź już dziś.
System rezerwacji online to rozwiązanie, które przynosi korzyści firmie i klientom. Sprawdź, jak branża hotelarska zyskuje na jego wdrożeniu.